воскресенье, 10 февраля 2013 г.

методи навчання бесіда

Ваш браузер не поддерживает плавающие фреймы!

(Для зарестрованих користувачв. )

Обговорення:Додати нове повдомлення:

В цлому учн продемонстрували достатнй  високий рвень теоретичних знань, а також вмння проводити, оформлювати результати нвентаризац  розумння само сут та процедури нвентаризац необоротних актв.

На уроц були використан рзн методи навчання, зокрема словесн (бесда, пояснення, нструктаж), наочн (слайд-шоу, роздатковий матерал, показ прийомв роботи), практичн (вправи, самостйна робота), репродуктивн (виконання завдань, використовуючи нструкцйну карту, виконання прийомв за зразком, показаним майстром).

Пд час уроку були чтко сформульован  досягнен цл навчальна, розвивальна, виховна  методична. Учн повторили  закрпили теоретичн знання з дано теми на практиц; сформували умння  навички планування, проведення та документального оформлення процесу  результатв нвентаризац необоротних активв, розвинули увагу, спостережливсть тощо.

17 жовтня 2012 р. майстер виробничого навчання Войченко О.ґ. провела вдкритий урок виробничого навчання в груп учнв, що навчаються за професю облковець з рестрац бухгалтерських даних, на тему: «¶нвентаризаця в бухгалтерському облку. Порядок проведення нвентаризац основних засобв  нематеральних активв».

17.10.12 - Вдкритий урок виробничого навчання.

Шляхами подвигу  слави наших батькв  ддв

Надамо послуги населенню!

Ми  наше майбутне

- Атестаця педагогчних працвникв

Чому  як навчати

Приймальна комся

Ужгородське вище комерцйне училище Кивського нацонального торговельно-економчного унверситету

Комментариев нет:

Отправить комментарий